Taka lista istniała od zawsze, ale <snurp snurp> zawsze były inne, ważniejsze potrzeby, w tym linie-dziady <snurp snurp>
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
Moderator: Wiliam
No to trzeba szybko wprowadzić te zmiany, przerzucić brygady tam gdzie są potrzebne, a jak potem będzie płacz o powrót linii-dziadów (jak na Bemowie) to się powie, że nie ma bo poszły na linię X. Z tego powodu politycznie, ale też w paru miejscach praktycznie, lepsze by było uruchomienie przy tej okazji czegoś nowego w innej części miasta niż dosypywanie brygad do tego co jest.
Argument, że brygady z linii politycznego dziada poszły w inne miejsce nie chroni przed zmartwychwstaniem takiego dziada.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Ale Madalińskiego nie potrzebuje wzmocnienia, opóźnień jakichś dużych na 138 nie ma, popyt też jest niewielki. To co jest w zupełności wystarcza.wincenty pisze: ↑13 cze 2024, 10:06Zdecydowanie, tam zostało tylko marne 138 uzależnione od korków na całej długiej trasie, jeszcze do 2013 r. było tam 117 a nawet 210...
A na równoległej Rakowieckiej, gdzie tak naprawdę budowa mieszkalna jest znacznie mniejsza (byłe więzienie, Sztab Generalny, MSWiA) tych linii są aż trzy... aż się prosi, by przynajmniej jedną z nich przerzucić na Madalińskiego... Najlepiej 119, bo wiadomo że potem musi dojechać do metra. Można by to zrobić na stałe już teraz, przy okazji zamknięcia Rakowieckiej.
Na jakiej podstawie to twierdzenie?Flash8222 pisze: ↑13 cze 2024, 11:36Ale Madalińskiego nie potrzebuje wzmocnienia, opóźnień jakichś dużych na 138 nie ma, popyt też jest niewielki. To co jest w zupełności wystarcza.wincenty pisze: ↑13 cze 2024, 10:06
Zdecydowanie, tam zostało tylko marne 138 uzależnione od korków na całej długiej trasie, jeszcze do 2013 r. było tam 117 a nawet 210...
A na równoległej Rakowieckiej, gdzie tak naprawdę budowa mieszkalna jest znacznie mniejsza (byłe więzienie, Sztab Generalny, MSWiA) tych linii są aż trzy... aż się prosi, by przynajmniej jedną z nich przerzucić na Madalińskiego... Najlepiej 119, bo wiadomo że potem musi dojechać do metra. Można by to zrobić na stałe już teraz, przy okazji zamknięcia Rakowieckiej.
Spójrz choćby na stojący cały dzień tłumek oczekujących na autobus na przystanku na pocz. Madalińskiego w kier. Wołoskiej.
Większy na pewno niż ten na początku Rakowieckiej.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Ja też jeżdżąc 138 tych tłumów nie widzę (przynajmniej po południu), porównywalnie do Rakowieckiej.
a gdyby tak... 35 przywrócić na NB, a 33 zostawić po bożemu na Młocinach, nawet w duecie 19+33? Po co psuć coś, co istnieje?
To nic nie znaczy. Być może nie opłaca się czekać. Chętnych mogło by być więcej gdyby oferta była lepsza.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Dokładnie, wielu rezygnuje...jak choćby niżej podpisany.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
W miarę regularnie korzystam z 138 z przystanku Dworkowa w kierunku Bokserskiej i tłumów nie ma.
Nie twierdzę, że nie jest tak jak piszecie, stwierdzam tylko stan faktyczny.
-
- Posty: 571
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Tym bardziej mogłyby się pojawić na Madalińskiego... Więcej z nich pożytku niż na Batorego.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
A czy ktoś z was zauważył, że na tym schemacie ZTM-u jest wszystko oprócz 160 i 521?
Co prawda 502 i 514 wzdłuż Trasy Łazienkowskiej niby również nie ma, ale ich pętla jest zaznaczona tak jak dotychczas, czyli przy Metrze Politechnika.
Co prawda 502 i 514 wzdłuż Trasy Łazienkowskiej niby również nie ma, ale ich pętla jest zaznaczona tak jak dotychczas, czyli przy Metrze Politechnika.