Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

Moderator: Wiliam

Olek007
Posty: 444
Rejestracja: 02 mar 2011, 18:51
Lokalizacja: Wilanów

Post autor: Olek007 » 15 paź 2024, 12:37

Wystarczyłoby, żeby 16 pojechało na Piaski zamiast 35 z kursami skróconymi do Muranowskiej i pewnie przy pierwszej możliwej okazji się tak stanie. Na Nowowiejskiej dojdzie przecież 14 i pozostanie 15, więc liczba kursów nie powinna jakoś drastycznie spaść. Na razie wygląda to niebezpiecznie dla oferty na Sobieskiego (względem propozycji z konsultacji).

fraktal
Posty: 5690
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 15 paź 2024, 13:40

I tak 35 na Banacha się nie zmieści, bo dojdzie 14, więc ciekawe gdzie i czy będzie w ogóle jeździć.

Zacementowany
Posty: 11
Rejestracja: 28 lip 2024, 22:36

Post autor: Zacementowany » 15 paź 2024, 15:17

Poza tym 3 linie na Filtrowej to byłaby zdecydowanie nadpodaż.

adamrozbicki
Posty: 103
Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50

Post autor: adamrozbicki » 15 paź 2024, 15:46

Olek007 pisze:
15 paź 2024, 12:37
Wystarczyłoby, żeby 16 pojechało na Piaski zamiast 35 z kursami skróconymi do Muranowskiej i pewnie przy pierwszej możliwej okazji się tak stanie. Na Nowowiejskiej dojdzie przecież 14 i pozostanie 15, więc liczba kursów nie powinna jakoś drastycznie spaść. Na razie wygląda to niebezpiecznie dla oferty na Sobieskiego (względem propozycji z konsultacji).
Co jest niebezpiecznego w tym, że zamiast 15 będzie 16?

Paweł D.
Posty: 5633
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 15 paź 2024, 15:51

A po otwarciu Rakowieckiej pewnie skończy się na słabych liniach zewsząd wszędzie, bo przecież nic ruszyć nie można... O koordynacji tego już nie wspomnę.

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4119
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 15 paź 2024, 16:08

Powiem wam, że na te wyniki św. konsultacji społecznych to człowiek czeka jak na mecz reprezentacji Polski z poważniejszym rywalem: i w jednym, i w drugim przypadku jest pewność, że skończy się klęską. I w obydwu tych przypadkach zastanawiam się na rozmiarem porażki :term:
Paweł D. pisze:
15 paź 2024, 15:51
O koordynacji tego już nie wspomnę.
Już teraz nie jest lepiej:
Bastian pisze:
16 cze 2024, 19:50
W zasadzie z reformy z 2009 roku (mniej linii, ale częstych) już prawie nic nie zostało. Wracamy do układu, w którym niczego z niczym nie da się skoordynować bez wymiany wszystkich rozkładów w całym mieście.

Paweł D.
Posty: 5633
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 15 paź 2024, 16:26

Dokładajmy kolejne linie.... Papier wszystko przyjmie. Miasto niekoniecznie.
Załączniki
Image00006d.jpg

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8894
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 15 paź 2024, 16:38

adamrozbicki pisze:
15 paź 2024, 15:46
Olek007 pisze:
15 paź 2024, 12:37
Wystarczyłoby, żeby 16 pojechało na Piaski zamiast 35 z kursami skróconymi do Muranowskiej i pewnie przy pierwszej możliwej okazji się tak stanie. Na Nowowiejskiej dojdzie przecież 14 i pozostanie 15, więc liczba kursów nie powinna jakoś drastycznie spaść. Na razie wygląda to niebezpiecznie dla oferty na Sobieskiego (względem propozycji z konsultacji).
Co jest niebezpiecznego w tym, że zamiast 15 będzie 16?
Miała być podwójna 15 do MW (z połową kursów do Muranowskiej), a będzie... pojedyncza 16? Czy może 16+35? :P
Paweł D. pisze:
15 paź 2024, 16:26
Dokładajmy kolejne linie.... Papier wszystko przyjmie. Miasto niekoniecznie.
Ach, wiecznie opóźniona 10 w pakiecie z prawie punktualną 11 <3

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7015
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 15 paź 2024, 16:40

Nie no, ja obstawiam 35 -> 16 (pół Muranowska, pół Piaski).

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4119
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 15 paź 2024, 17:11

Ja to się nie zdziwię, jak przy pozostającej 15 na Okęcie 35 wróci na Pułaskie do Wilanowskiej☠

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 15 paź 2024, 17:34

Albo do Wyścigów.
W sumie to by był pewien kompromis, bo przed rozpoczęciem budowy było 5 slotów na Puławskiej, teraz 3.
Powróciłby stan sprzed 2008 roku z czterema slotami.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 paź 2024, 17:45

michael112 pisze:Albo do Wyścigów.
W sumie to by był pewien kompromis, bo przed rozpoczęciem budowy było 5 slotów na Puławskiej, teraz 3.
Powróciłby stan sprzed 2008 roku z czterema slotami.
Czuję coś w rodzaju 35 do Wyścigów a 10 na Wilanów (bo Centralny), 16 na Wilanów bo Marszałkowska. Same śmieci. Muranowska bez użycia liniowego, aż powstanie 19 na Stegny.
ŁK

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 15 paź 2024, 17:55

Tylko chyba 10 już nie wchodzi w grę, bo zapowiedziano że ma być 14, 16 i (potem) 19.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 paź 2024, 18:01

Cała 10 to chyba brygadowo by nie wyszła. Więc 19, do Daszyńskiego :) Mówiłem o tym na samym początku :D

Raczej było wiadomo, że Wilanów będzie chciał mieć dojazd wszędzie (pewnie słusznie, i to raczej na 4 slotach a nie na 2 czy 3).
ŁK

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 15 paź 2024, 18:11

Na grupkach Awizonosza chodziło info że podobno mają budować rozjazd dwukierunkowy na Marszałkowskiej gdzieś w okolicach Centrum. Może naprawdę skończy się na tym że będzie 16 do Muranowskiej i jakaś skrócona wersja do Centrum i tyle. (Oraz 14 i 19.)

ODPOWIEDZ