Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
Wystarczyłoby, żeby 16 pojechało na Piaski zamiast 35 z kursami skróconymi do Muranowskiej i pewnie przy pierwszej możliwej okazji się tak stanie. Na Nowowiejskiej dojdzie przecież 14 i pozostanie 15, więc liczba kursów nie powinna jakoś drastycznie spaść. Na razie wygląda to niebezpiecznie dla oferty na Sobieskiego (względem propozycji z konsultacji).
I tak 35 na Banacha się nie zmieści, bo dojdzie 14, więc ciekawe gdzie i czy będzie w ogóle jeździć.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 28 lip 2024, 22:36
Poza tym 3 linie na Filtrowej to byłaby zdecydowanie nadpodaż.
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
Co jest niebezpiecznego w tym, że zamiast 15 będzie 16?Olek007 pisze: ↑15 paź 2024, 12:37Wystarczyłoby, żeby 16 pojechało na Piaski zamiast 35 z kursami skróconymi do Muranowskiej i pewnie przy pierwszej możliwej okazji się tak stanie. Na Nowowiejskiej dojdzie przecież 14 i pozostanie 15, więc liczba kursów nie powinna jakoś drastycznie spaść. Na razie wygląda to niebezpiecznie dla oferty na Sobieskiego (względem propozycji z konsultacji).
A po otwarciu Rakowieckiej pewnie skończy się na słabych liniach zewsząd wszędzie, bo przecież nic ruszyć nie można... O koordynacji tego już nie wspomnę.
Powiem wam, że na te wyniki św. konsultacji społecznych to człowiek czeka jak na mecz reprezentacji Polski z poważniejszym rywalem: i w jednym, i w drugim przypadku jest pewność, że skończy się klęską. I w obydwu tych przypadkach zastanawiam się na rozmiarem porażki
Już teraz nie jest lepiej:
Dokładajmy kolejne linie.... Papier wszystko przyjmie. Miasto niekoniecznie.
Miała być podwójna 15 do MW (z połową kursów do Muranowskiej), a będzie... pojedyncza 16? Czy może 16+35?adamrozbicki pisze: ↑15 paź 2024, 15:46Co jest niebezpiecznego w tym, że zamiast 15 będzie 16?Olek007 pisze: ↑15 paź 2024, 12:37Wystarczyłoby, żeby 16 pojechało na Piaski zamiast 35 z kursami skróconymi do Muranowskiej i pewnie przy pierwszej możliwej okazji się tak stanie. Na Nowowiejskiej dojdzie przecież 14 i pozostanie 15, więc liczba kursów nie powinna jakoś drastycznie spaść. Na razie wygląda to niebezpiecznie dla oferty na Sobieskiego (względem propozycji z konsultacji).
Ach, wiecznie opóźniona 10 w pakiecie z prawie punktualną 11 <3
Ja to się nie zdziwię, jak przy pozostającej 15 na Okęcie 35 wróci na Pułaskie do Wilanowskiej☠
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Albo do Wyścigów.
W sumie to by był pewien kompromis, bo przed rozpoczęciem budowy było 5 slotów na Puławskiej, teraz 3.
Powróciłby stan sprzed 2008 roku z czterema slotami.
W sumie to by był pewien kompromis, bo przed rozpoczęciem budowy było 5 slotów na Puławskiej, teraz 3.
Powróciłby stan sprzed 2008 roku z czterema slotami.
Czuję coś w rodzaju 35 do Wyścigów a 10 na Wilanów (bo Centralny), 16 na Wilanów bo Marszałkowska. Same śmieci. Muranowska bez użycia liniowego, aż powstanie 19 na Stegny.michael112 pisze:Albo do Wyścigów.
W sumie to by był pewien kompromis, bo przed rozpoczęciem budowy było 5 slotów na Puławskiej, teraz 3.
Powróciłby stan sprzed 2008 roku z czterema slotami.
ŁK
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Tylko chyba 10 już nie wchodzi w grę, bo zapowiedziano że ma być 14, 16 i (potem) 19.
Cała 10 to chyba brygadowo by nie wyszła. Więc 19, do Daszyńskiego Mówiłem o tym na samym początku
Raczej było wiadomo, że Wilanów będzie chciał mieć dojazd wszędzie (pewnie słusznie, i to raczej na 4 slotach a nie na 2 czy 3).
Raczej było wiadomo, że Wilanów będzie chciał mieć dojazd wszędzie (pewnie słusznie, i to raczej na 4 slotach a nie na 2 czy 3).
ŁK
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Na grupkach Awizonosza chodziło info że podobno mają budować rozjazd dwukierunkowy na Marszałkowskiej gdzieś w okolicach Centrum. Może naprawdę skończy się na tym że będzie 16 do Muranowskiej i jakaś skrócona wersja do Centrum i tyle. (Oraz 14 i 19.)