Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4119
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 16 paź 2024, 1:38

Bo w tym przypadku obowiązują kręgi wtajemniczenia :term:

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 16 paź 2024, 2:06

No niezły cyrk.
A zatem okazało się że linia z Wilanowa jednak może jechać na Piaski i starczy dwukierunkowców, ale numerek się nie zgadzał.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7847
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 16 paź 2024, 7:18

primoż pisze:
15 paź 2024, 23:14
Podejrzewam, że tutaj też kluczowe będzie, czy ZTM utrzyma - i przede wszystkim w jakiej formie - 519.
Radni Wilanowa chcą utrzymania linii o numerze 519. Nie wyrazili się co do trasy, wiec równie dobrze przez Most Południowy może pojechać na Gocław.
michael112 pisze:
16 paź 2024, 2:06
A zatem okazało się że linia z Wilanowa jednak może jechać na Piaski i starczy dwukierunkowców, ale numerek się nie zgadzał.
Jest od groma wysokiej podłogi którą można uzupełnić inne linie.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
PiotrekP
Posty: 3538
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 16 paź 2024, 7:33

Propozycje napisane na forum przez użytkownika nazywane są futurologią... Zmiany, które mają być wdrożone były wielokrotnie konsultowane na spotkaniach z mieszkańcami. Organizator ma dostęp do wszystkich danych dotyczących napełnienia poszczególnych środków komunikacji. Pracownicy mogą korzystać z programów przewidując realne wykorzystanie wszelkiej maści linii. Po czym finalnie nadal nie wiadomo jaki będzie układ po oddaniu nowego odcinka trasy tramwajowej. Propozycje potajemnie przekazywane są za pomocą gazet lub innych mediów. Sprzeczne decyzje uchodzą gdzieś bokiem mimo iż odbiegają od polityki transportowej...
Idgaf :-" a niech teraz jeździ tam cokolwiek najlepiej nieskoordynowane z niczym.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 paź 2024, 7:39

primoż pisze:
16 paź 2024, 0:14
Bywalec pisze:
15 paź 2024, 23:52
Artykuł na Wyborczej został zaktualizowany. 16 to nowa wersja 35. Pół na Piaski, pół na Muranowską.
To teraz niech ktoś napisze, dlaczego nie może to jechać jako 35? Bliższe sąsiedztwo z 14 na Wilanowie, 15 na Marszałkowskiej i przyszłym 19 na Mokotowie i Piaskach czy jak?
Paweł D. pisze:
16 paź 2024, 0:09
Ona też na Piaski? Czyli żegnamy 35?
Z tego co zrozumiałem z wpisu Bywalca, to 35 :arrow: 16 :-k
Tak i to dobra zmiana skoro linia ma znacząco inną trasę i jedzie kawałkiem nowej infrastruktury.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7847
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 16 paź 2024, 7:49

PiotrekP pisze:
16 paź 2024, 7:33
Po czym finalnie nadal nie wiadomo jaki będzie układ po oddaniu nowego odcinka trasy tramwajowej.
Oficjalne, ostateczne informacje zostaną przedstawione w poniedziałek 21.10. Po co wcześniej? :P
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 paź 2024, 7:51

No i odejdzie temat „kiedy 35 wróci na Bemowo”.

16 już była na Piaskach poza tym, przez prawie dekadę - choć pewnie bardziej pasowałoby, żeby jeździła jak 10/11.

W ogóle to ta para 10/11 mi się jakoś średnio podoba.

A, no i nowa 16 pozwoli zawiesić 35 dopiero w grudniu :)
ŁK

patryk148
Posty: 569
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 16 paź 2024, 9:15

Bo to powinno byc teraz tak, 19 na Sielce (piaski - centralny - sielce); 11, 14 i 16 (muranowska - miasteczko w) do Wilanowa i 35 (nowe bemowo - stegny) na taborze wysokim lub wielosiedzeniowym czyli tramikusie. I wymaga to najmniej niskopodlogowych, a Sobieskiego nie wplywa na Broniewskiego i na odwrot. Bo proponowane 19 i 16, to przenoszenie kłopotu w 2 miejsca.

adamrozbicki
Posty: 103
Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50

Post autor: adamrozbicki » 16 paź 2024, 12:46

PiotrekP pisze:
16 paź 2024, 7:33
Propozycje napisane na forum przez użytkownika nazywane są futurologią... Zmiany, które mają być wdrożone były wielokrotnie konsultowane na spotkaniach z mieszkańcami. Organizator ma dostęp do wszystkich danych dotyczących napełnienia poszczególnych środków komunikacji. Pracownicy mogą korzystać z programów przewidując realne wykorzystanie wszelkiej maści linii. Po czym finalnie nadal nie wiadomo jaki będzie układ po oddaniu nowego odcinka trasy tramwajowej. Propozycje potajemnie przekazywane są za pomocą gazet lub innych mediów. Sprzeczne decyzje uchodzą gdzieś bokiem mimo iż odbiegają od polityki transportowej...
Idgaf :-" a niech teraz jeździ tam cokolwiek najlepiej nieskoordynowane z niczym.
To co robi ZTM w sprawie tras wilanowskich jest niewiarygodnym skandalem. Grają na skompromitowanie Trzaskowskiego? To przecież idzie na jego konto.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8894
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 16 paź 2024, 12:57

adamrozbicki pisze:
16 paź 2024, 12:46
To co robi ZTM w sprawie tras wilanowskich jest niewiarygodnym skandalem. Grają na skompromitowanie Trzaskowskiego? To przecież idzie na jego konto.
Czyli co robi ZTM i czym to różni się od zmian na Bemowie?

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 paź 2024, 12:58

person pisze:
adamrozbicki pisze:
16 paź 2024, 12:46
To co robi ZTM w sprawie tras wilanowskich jest niewiarygodnym skandalem. Grają na skompromitowanie Trzaskowskiego? To przecież idzie na jego konto.
Czyli co robi ZTM i czym to różni się od zmian na Bemowie?
Wtedy też widocznie działali w tym samym kierunku
ŁK

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8894
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 16 paź 2024, 13:06

Nie, nie. Ja bym chciał mimo wszystko poznać argumenty, a nie tylko rzucane w powietrze "niewiarygodny skandal".

ashir
Posty: 28030
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 paź 2024, 13:50

Serio ZTM wierzy, że przedstawienie zmian na ostatni moment okaże się skuteczną strategią? Co to dało w przypadku Bemowa? Udało się wprowadzić, a potem wróciło 112, 171 i 190 na stare trasy.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8894
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 16 paź 2024, 14:20

ashir pisze:
16 paź 2024, 13:50
Serio ZTM wierzy,
Kto powiedział, że taka jest intencja ZTMu?
ashir pisze:
16 paź 2024, 13:50
że przedstawienie zmian na ostatni moment okaże się skuteczną strategią? Co to dało w przypadku Bemowa? Udało się wprowadzić, a potem wróciło 112, 171 i 190 na stare trasy.
Czy przedstawienie zmian na 2 miesiące (lub więcej) przed jest skuteczną strategią? W tym przypadku byłyby zapowiedzi zmian do zapowiedzianych zmian, chaos informacyjny i jeszcze większe niezadowolenie.
Obstawiam, że wiedząc o obsuwie uruchomienia do ostatniej chwili radni-bezradni i inne Osoby Wpływu próbują przeciągnąć kołdrę na swoją stronę, stąd publikacja raportu dopiero wtedy, gdy będzie się miało pewność, że zakomunikowane trasy wejdą w życie pierwszego dnia (co nie oznacza, że drugiego dnia nie będzie kolejnych zmian)

fraktal
Posty: 5690
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 16 paź 2024, 14:22

ashir pisze:
16 paź 2024, 13:50
Serio ZTM wierzy, że przedstawienie zmian na ostatni moment okaże się skuteczną strategią? Co to dało w przypadku Bemowa? Udało się wprowadzić, a potem wróciło 112, 171 i 190 na stare trasy.
Myślę, że przeliczają po prostu do ostatniej chwili liczbę brygad autobusowych, jakie będą do dyspozycji w związku z kończącymi się niedługo kontraktami prywaciarzy. W przypadku tras autobusów nie ma nawet żadnych "przecieków". Tak czy inaczej, w końcu ogłosić muszą.

ODPOWIEDZ