MZK EPBY pisze:Troszkę mi śmiać się chce z tych waszych wytworów o Autosanie... Chociaż właściwie to płacz byłby bardziej na miejscu...
Każdy ma prawo do własnej opinii, nawet jeśli ocenia autobus nie jako fachowiec od autobusów, ale jako zwykły pasażer. I w ogóle uważam, że wiadro pomyj to lekka przesada, fakt, że bezkrytycznej laurki tu mu nikt nie wystawia, ale to nie znaczy, że zaraz Autosana musi za wszystko krytykować. Takie rzeczy jak cicha praca silnika (którą, owszem, mogę potwierdzić) czy dobre przyspieszenie to w zasadzie powinien być standard, więc nie wiem, czy jest sens się w ogóle nad tym rozwodzić.
MZK EPBY pisze:To, że tyłem do jazdy, to fakt, niezła odwaga pomysłodawcy... Postąpił na przekór modzie, ale kto wie może w czasie wypadku pozycja tyłem do jazdy, uratuje komuś życie, a w czasie gwałtownego hamowania zaoszczędzi się na przedniej szybie...
Niektórzy pasażerowie nie mogą jechać tyłem do kierunku jazdy z powodów medyczno-neurologicznych, więc zbyt mała liczba foteli skierowana przodem do jazdy może być faktycznie wadą pojazdu.
MZK EPBY pisze:Drzwi które się już psują: Zapraszam do Bydgoszczy. Tam Conecta zjeżdżają awaryjnie po 10 razy pod rząd... Wszystko na drzwi. To jest "Mesiu", a wy tak krzyczycie na Autosana. Taka jest najnowsza technologia, fotokomórki, czujniki i blokady... Wystarczy, że troszkę postoi na słońcu i można wpisywać zjazd awaryjny... Autosan nie produkuje tych drzwi, tylko zamawia od dostawców. Tak jak Mercedes, Scania i inne firmy...
Ten punkt jest najważniejszy, niezawodność pojazdu. Bo po co komu taki autobus, który, nawet jeśli tańszy od konkurenta zamiast jeździć będzie ciągle zjeżdżał awaryjnie do zajezdni, ale rozumiem, że to egzemplarz testowy, więc mogą mu się przytrafiać drobne awarie, zwłaszcza na początku eksploatacji. Ale jeśli Sancity będzie pojazdem niezawodnym, to tym lepiej, wyrobi sobie dobrą markę nawet bez słownych laurek. A porównanie z Solarisem lub MANem nasuwa się samo przez się (może niesłusznie), ale być może Autosan stanie kiedyś do przetargu w Warszawie i tu siłą rzeczy będzie musiał konkurować z tymi producentami (zwłaszcza z Solarisem). Dobrze by więc było, aby jego atutem była nie tylko niższa cena.