No, akurat to by się przydało zrobić niezależnie od jakichkolwiek innych zmian…Szeregowy_Równoległy pisze:Jeśli skierujesz to 226 do Hallera, to OK.
Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie
Moderator: Wiliam
Patrząc po frekwencji 226 to wystarczyłoby zostawić 125 ze szczytowymi kursami skróconymi Pl. Hallera - Al. Zieleniecka w szczycie (zawracanie przy Wschodnim od Lubelskiej).Vilén pisze:No, akurat to by się przydało zrobić niezależnie od jakichkolwiek innych zmian…Szeregowy_Równoległy pisze:Jeśli skierujesz to 226 do Hallera, to OK.
226 przez lewoskręt z Jagiellońskiej w Al. Solidarności jeśli jest pierwsze na światłach to skutecznie blokuje przejazd czegokolwiek z tyłu na całą fazę. Jednocześnie bardziej puste od niego jest chyba tylko 166 (nie ten temat, ale też nie wiem po co to i nie widzę pomysłu na tę linie odkąd wyleciała ze Wschodniego).
Przy okazji 226 każe się zastanowić nad dziwnym zjawiskiem. Tramwaj 26 często ocierał się o niezabieralność. Pierwszy rozkład 226 to linia silna, więc ZTM spodziewał się przejęcia tych potoków. Ale ta linie się nie przyjęła, co widać i po frekwencji i po obecnym rozkładzie. A jednocześnie 8 na skręcie z Grochowskiej w Zieleniecką też jakoś na nadmiar pasażerów nie narzeka. A i dojazdu na Wschodni nie poprawiono. Nie wiem - może Grochowska maszeruje na Waszyngtona?
Jak 226 jeździło co 10 minut to były nawet kursy niezabieralne, ale wtedy 125 jeździło rzadziej i było głównie na solówki. A jak teraz 125 i 226 jeździ z taką samą częstotliwością to wiadomo, która linia jest bardziej atrakcyjna, już w samym dojeździe na Wiatraczną zwykle bardziej opłaca się 125, bo choćby przystanek jest przy samej pętli.metalin pisze:Przy okazji 226 każe się zastanowić nad dziwnym zjawiskiem. Tramwaj 26 często ocierał się o niezabieralność. Pierwszy rozkład 226 to linia silna, więc ZTM spodziewał się przejęcia tych potoków. Ale ta linie się nie przyjęła, co widać i po frekwencji i po obecnym rozkładzie.
Ciekawy wątek na forum osiedla Saska:
http://osiedlesaska.pl/forum/topic.php?id=2835
http://osiedlesaska.pl/forum/topic.php?id=2835
No, za to musi dawać się terroryzować mieszkańcom paru bloków gdzieś dalej, którzy przecież muszą mieć linię koniecznie przyspieszoną do Śródmieścia, mimo że oszczędności z jej przyspieszoności są minimalne, a linia przebiega na całej swej długości przez obszary gęstej zabudowy wielorodzinnej. To jest dopiero porażka całego systemu.Kosiniak pisze:Przecieram oczy ze zdumienia, ZTM raz w życiu nie daje się terroryzować mieszkańcom kilku bloków, brawo!
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 12 sty 2006, 17:46
- Lokalizacja: Loża komentatorów
Polecam prześledzić wątek. Część już protestuje przeciwko dowozówce pod klateczkęKosiniak pisze:Przecieram oczy ze zdumienia, ZTM raz w życiu nie daje się terroryzować mieszkańcom kilku bloków, brawo! Tym bardziej, że mają otrzymać dowozówkę pod klateczkę.
A swoją drogą można dodać przystanek dla 507 i 509. I oczywiście następne na Saskiej. Niby dlaczego prawdziwa Saska Kępa ma być gorsza?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6949
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
W kwestii 507 się nie zgodzę, zdecydowanie powinno być czarne, a 111 powinno w zamian pojechać Francuską. Wtedy 117 do piachu i proszę, kolejny potworek z głowy.Georg pisze:Bo są dużo mniejsze wymiany niż na Afrykańskiej. Dlatego linie przyspieszone powinny zatrzymywać się na tych przystankach, na których obecnie.
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 12 sty 2006, 17:46
- Lokalizacja: Loża komentatorów
Jeśli chodzi o Wał Gocławski, to należałoby napisać "były". Osiedle Saska trochę zmieniło sytuację. A wyniki mogą być zaniżone, bo część ludzi chodzi na (z) Afrykańską albo Abrahama. Niegłupim pomysłem byłoby uruchomienie tego przystanku na próbę (np. na miesiąc) i potem wyciągać wnioski.Georg pisze:Bo są dużo mniejsze wymiany niż na Afrykańskiej. Dlatego linie przyspieszone powinny zatrzymywać się na tych przystankach, na których obecnie.