Awarie i utrudnienia w metrze
Moderator: JacekM
Tak na marginesie, to dochodzi jeszcze kwestia wypraszania pasażerów przy Waryńskiego (co też przyblokuje ruch) oraz praktycznie braku informacji liniowej na Jazzach.
Dwukierunkiem to takie trochę inne cofanie jest, prostsze jakby. Choć ruch trzeba zatrzymać. Możliwe też, ze 35 mogłoby pojechać do Wilanowskiej.
ŁK
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36879
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Toteż lepiej byłoby to robić w przeciwną stronę.pawcio pisze: ↑31 sie 2022, 23:51Kluczowe i tak jest cofanie na odcinku liniowym. Zakładając skręt w prawo i cofanie na północ, trzeba i tak wstrzymywać ruch liniowy w obie strony, przy czym na południe na dłużej. Jest to oczywiście do ogarnięcia, ale wcale nie będzie to takie hop-siup.Piotrek_2274 pisze: ↑31 sie 2022, 19:43Otóż to, trójkąt mamy wolny. Co do 4 to owszem jeździ, ale ludzie nie byli w żaden sposób poinformowali o możliwości jazdy tą linią, poza tym ona jeździ przez całe miasto, a domniemane zametro podbijałoby częstotliwość na niezbędnym odcinku. Brygady możnaby przekierować chociażby ze wspomnianego 31 na Wierzbno. Oprócz tego pod nosem na Woronicza mamy zajezdnię, w której zawsze stoi jakaś rezerwa. Co do Zbawiciela, w obrębie placu nie ma izolatorów także z zasilaniem nie powinno być kłopotu.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Wypadek śmiertelny na Racławickiej.
Ruch w pętli Dw. Gdański->Młociny, Kabaty->Stokłosy
Ruch w pętli Dw. Gdański->Młociny, Kabaty->Stokłosy
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
O co chodzi z tym pojęciem "w pętli"? Bo nie rozumiem tego i mnie to irytuje. I chyba nie jest do końca po polsku przy okazji... Nie lepiej powiedzieć na odcinku, albo między?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36879
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No ale żeby wypadek na Racławickiej zamykał odcinek aż do Dworca Gdańskiego, to słabo wymyślone. Możliwość prowadzenia przewozów z każdej strony do Świętokrzyskiej powinna być podstawą.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
@Bastian, obecnie M1 kursuje już na nieco dłuższej trasie, na odcinkach Młociny-Świętokrzyska oraz Kabaty-Stokłosy.
- Krzysztof_J
- Posty: 492
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Pewnie byłby problem ze zmianą kierunku, ponieważ w przypadku kończenia trasy na Wilanowskiej od strony Kabat najpierw pociąg musiałby wjechać na peron w kierunku Młocin, potem wjechać "pod prąd" na tory odstawcze, następnie wyjechać na peron w kierunku Kabat i dopiero odjechać w stronę Kabat.
Z kolei od strony Młocin możnaby jeździć aż do Politechniki. Tutaj schemat układu torowego: https://i0.wp.com/kmmetra.pl/wp-content ... .jpg?ssl=1
- vernalisadonis
- Posty: 3212
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Z Młocin do Politechniki nie mogły pociągu jeździć?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Dzięki za schemat. Wydaje mi się, że manewry na Politechnice i tak byłyby lepsze, niż pchanie komunikacji zastępczej aż na Stokłosy. Pomijając pojemność, to autobusy i tak nie jeździły co 2 minuty (przynajmniej patrząc na ich liczbę wypisaną przez Walasa). Od Wilanowskiej wystarczyłoby pewnie metro co 10 minut.
ŁK
I pomyśleć, że jak będą budować stacje Muranów i pl. Konstytucji, to podobna organizacja ruchu będzie przez 36 miesięcy.
Pamiętam jakieś skrócenie do Wilanowskiej i takie manewry jak napisałeś, spokojnie się odbywały.Krzysztof_J pisze: ↑12 gru 2022, 21:32Pewnie byłby problem ze zmianą kierunku, ponieważ w przypadku kończenia trasy na Wilanowskiej od strony Kabat najpierw pociąg musiałby wjechać na peron w kierunku Młocin, potem wjechać "pod prąd" na tory odstawcze, następnie wyjechać na peron w kierunku Kabat i dopiero odjechać w stronę Kabat.
Z kolei od strony Młocin możnaby jeździć aż do Politechniki. Tutaj schemat układu torowego: https://i0.wp.com/kmmetra.pl/wp-content ... .jpg?ssl=1