Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3549
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 10 maja 2024, 13:48

mb112 pisze:
06 maja 2024, 11:41
(...)a może nieco uprościć istniejące linie - N85 już jest mega zakręcone, N42 zresztą podobnie, N43 nie wiem po co od zawsze zwiedza Ochotę (może by nie musiało gdyby była linia obwodowa).
Bez przesady z tym N43. Na mapie może to gorzej wygląda, ale realnie na ciąg Górczewskiej szybciej można dojechać tym, niż N42, a dzięki takiej trasie mamy dodatkową nocną relację, których, jak wcześniej wymieniliście, w Warszawie trochę brakuje.
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

primoż
Posty: 3764
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 10 maja 2024, 16:02

sprinter pisze:
10 maja 2024, 13:48
Bez przesady z tym N43. Na mapie może to gorzej wygląda, ale realnie na ciąg Górczewskiej szybciej można dojechać tym, niż N42(...)
To, że trasa N43 jest mniej kręta od N42, nie oznacza wcale, że jest idealna. Owszem, N43 nie kręci się tak, jak N42, ale w dalszym ciągu okrężną trasą jedzie z DWC na Bemowo.
sprinter pisze:(...)a dzięki takiej trasie mamy dodatkową nocną relację, których, jak wcześniej wymieniliście, w Warszawie trochę brakuje.
Ale te istniejące obwodowe lub brakujące relacje trzeba załatwiać jedną i tą sama linia?
Nie zawsze poważne opinie :wink:

mb112
Posty: 968
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 10 maja 2024, 16:33

Jakby była linia obwodowa przez Wisłostradę - TŁ - Zachodni - Prymasa - Gdański to nie byłoby konieczne N43 na Ochocie i można je uprościć, trzeba by to wszystko porozpisywać tylko na razie nie mam czasu :)

ODPOWIEDZ