Bez przesady z tym N43. Na mapie może to gorzej wygląda, ale realnie na ciąg Górczewskiej szybciej można dojechać tym, niż N42, a dzięki takiej trasie mamy dodatkową nocną relację, których, jak wcześniej wymieniliście, w Warszawie trochę brakuje.
Linie nocne po reformie
Moderator: Wiliam
To, że trasa N43 jest mniej kręta od N42, nie oznacza wcale, że jest idealna. Owszem, N43 nie kręci się tak, jak N42, ale w dalszym ciągu okrężną trasą jedzie z DWC na Bemowo.
Ale te istniejące obwodowe lub brakujące relacje trzeba załatwiać jedną i tą sama linia?sprinter pisze:(...)a dzięki takiej trasie mamy dodatkową nocną relację, których, jak wcześniej wymieniliście, w Warszawie trochę brakuje.
Jakby była linia obwodowa przez Wisłostradę - TŁ - Zachodni - Prymasa - Gdański to nie byłoby konieczne N43 na Ochocie i można je uprościć, trzeba by to wszystko porozpisywać tylko na razie nie mam czasu
-
- Posty: 4301
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jest to całkiem zabawne że Miasteczko Wilanów ma w szczycie 22-23 pary kursów tramwajów na godzinę, a w nocy N81 nadal jeździ co godzinę
Ursynów ma 6-wagonowe metro co 2 minuty a w nocy cztery linie co pół godziny.Autobus Czerwon pisze:Jest to całkiem zabawne że Miasteczko Wilanów ma w szczycie 22-23 pary kursów tramwajów na godzinę, a w nocy N81 nadal jeździ co godzinę
Btw nocny tramwaj na Wilanów do Muranowskiej co kwadrans, żeby tylko nie dzwonił, mógłby być pewnym atraktorem.
ŁK
-
- Posty: 4301
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Trochę mi się nie podoba podejście że skoro Ursynów ma źle, to Miasteczko też musi
Inna kwestia, że stale uważam że M1 powinno mieć nocnego autobusowego dubla z częstotliwością co 15 minut. Oczywiście z drobnymi zmianami, na przykład myślę że jazda przez Centralny ma w nocy więcej sensu niż przez Politechnikę, albo można by też przy okazji obsłużyć Nowodwory. Wtedy N36 i N86 mogłoby wchłonąć N37 jadąc Puławską zamiast Niepodległości. N81 powinno jeździć oczywiście co 30', najlepiej bez zbędnego kręciołka przez Dolną i Chełmską, w dodatku dobrze gdyby jeździło na Ursynów, np. przez Stryjeńskich na Kabaty, wtedy na Rosoła można przerzucić N34 w zastępstwie N37. Gagarina powinno się obsłużyć nową parą linii (powiedzmy roboczo N39/N89) którą można wytrasować np. przez Al.Ujazdowskie, Gagarina a potem APW - Becka - Powsińska - Wiertnicza - Wilanów (N39) oraz Bartycką - Antoniewską - Sytą (N89).
Inna kwestia, że stale uważam że M1 powinno mieć nocnego autobusowego dubla z częstotliwością co 15 minut. Oczywiście z drobnymi zmianami, na przykład myślę że jazda przez Centralny ma w nocy więcej sensu niż przez Politechnikę, albo można by też przy okazji obsłużyć Nowodwory. Wtedy N36 i N86 mogłoby wchłonąć N37 jadąc Puławską zamiast Niepodległości. N81 powinno jeździć oczywiście co 30', najlepiej bez zbędnego kręciołka przez Dolną i Chełmską, w dodatku dobrze gdyby jeździło na Ursynów, np. przez Stryjeńskich na Kabaty, wtedy na Rosoła można przerzucić N34 w zastępstwie N37. Gagarina powinno się obsłużyć nową parą linii (powiedzmy roboczo N39/N89) którą można wytrasować np. przez Al.Ujazdowskie, Gagarina a potem APW - Becka - Powsińska - Wiertnicza - Wilanów (N39) oraz Bartycką - Antoniewską - Sytą (N89).
Miała być jakaś reforma linii nocnych. Pewnie wtedy się pozmienia.
Wiem! Może po prostu 519 powinno być N19 i jeździć z Dw. Centralnego do Powsina! Ludzie się ucieszą że będzie dalej połączenie a i nie będzie dubla bo będzie jeździł w nocy. I wilk syty, i owca cała!Łukasz pisze: ↑31 paź 2024, 8:27Ursynów ma 6-wagonowe metro co 2 minuty a w nocy cztery linie co pół godziny.Autobus Czerwon pisze:Jest to całkiem zabawne że Miasteczko Wilanów ma w szczycie 22-23 pary kursów tramwajów na godzinę, a w nocy N81 nadal jeździ co godzinę
Btw nocny tramwaj na Wilanów do Muranowskiej co kwadrans, żeby tylko nie dzwonił, mógłby być pewnym atraktorem.
Pytanie, czy za naszego życia?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- AdamKlocusky
- Posty: 667
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Najlepiej uruchomić jako 419 - linia okresowa, bo okresowa (kursować będzie w nocy), a, że formalnie będzie przyspieszona, to nikt różnicy nie zauważy względem 519