Bez przesady z tym N43. Na mapie może to gorzej wygląda, ale realnie na ciąg Górczewskiej szybciej można dojechać tym, niż N42, a dzięki takiej trasie mamy dodatkową nocną relację, których, jak wcześniej wymieniliście, w Warszawie trochę brakuje.
Linie nocne po reformie
Moderator: Wiliam
To, że trasa N43 jest mniej kręta od N42, nie oznacza wcale, że jest idealna. Owszem, N43 nie kręci się tak, jak N42, ale w dalszym ciągu okrężną trasą jedzie z DWC na Bemowo.
Ale te istniejące obwodowe lub brakujące relacje trzeba załatwiać jedną i tą sama linia?sprinter pisze:(...)a dzięki takiej trasie mamy dodatkową nocną relację, których, jak wcześniej wymieniliście, w Warszawie trochę brakuje.
Jakby była linia obwodowa przez Wisłostradę - TŁ - Zachodni - Prymasa - Gdański to nie byłoby konieczne N43 na Ochocie i można je uprościć, trzeba by to wszystko porozpisywać tylko na razie nie mam czasu 

-
- Posty: 4456
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jest to całkiem zabawne że Miasteczko Wilanów ma w szczycie 22-23 pary kursów tramwajów na godzinę, a w nocy N81 nadal jeździ co godzinę 

Ursynów ma 6-wagonowe metro co 2 minuty a w nocy cztery linie co pół godziny.Autobus Czerwon pisze:Jest to całkiem zabawne że Miasteczko Wilanów ma w szczycie 22-23 pary kursów tramwajów na godzinę, a w nocy N81 nadal jeździ co godzinę
Btw nocny tramwaj na Wilanów do Muranowskiej co kwadrans, żeby tylko nie dzwonił, mógłby być pewnym atraktorem.
ŁK
-
- Posty: 4456
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Trochę mi się nie podoba podejście że skoro Ursynów ma źle, to Miasteczko też musi 
Inna kwestia, że stale uważam że M1 powinno mieć nocnego autobusowego dubla z częstotliwością co 15 minut. Oczywiście z drobnymi zmianami, na przykład myślę że jazda przez Centralny ma w nocy więcej sensu niż przez Politechnikę, albo można by też przy okazji obsłużyć Nowodwory. Wtedy N36 i N86 mogłoby wchłonąć N37 jadąc Puławską zamiast Niepodległości. N81 powinno jeździć oczywiście co 30', najlepiej bez zbędnego kręciołka przez Dolną i Chełmską, w dodatku dobrze gdyby jeździło na Ursynów, np. przez Stryjeńskich na Kabaty, wtedy na Rosoła można przerzucić N34 w zastępstwie N37. Gagarina powinno się obsłużyć nową parą linii (powiedzmy roboczo N39/N89) którą można wytrasować np. przez Al.Ujazdowskie, Gagarina a potem APW - Becka - Powsińska - Wiertnicza - Wilanów (N39) oraz Bartycką - Antoniewską - Sytą (N89).

Inna kwestia, że stale uważam że M1 powinno mieć nocnego autobusowego dubla z częstotliwością co 15 minut. Oczywiście z drobnymi zmianami, na przykład myślę że jazda przez Centralny ma w nocy więcej sensu niż przez Politechnikę, albo można by też przy okazji obsłużyć Nowodwory. Wtedy N36 i N86 mogłoby wchłonąć N37 jadąc Puławską zamiast Niepodległości. N81 powinno jeździć oczywiście co 30', najlepiej bez zbędnego kręciołka przez Dolną i Chełmską, w dodatku dobrze gdyby jeździło na Ursynów, np. przez Stryjeńskich na Kabaty, wtedy na Rosoła można przerzucić N34 w zastępstwie N37. Gagarina powinno się obsłużyć nową parą linii (powiedzmy roboczo N39/N89) którą można wytrasować np. przez Al.Ujazdowskie, Gagarina a potem APW - Becka - Powsińska - Wiertnicza - Wilanów (N39) oraz Bartycką - Antoniewską - Sytą (N89).
Miała być jakaś reforma linii nocnych. Pewnie wtedy się pozmienia.
Wiem! Może po prostu 519 powinno być N19 i jeździć z Dw. Centralnego do Powsina! Ludzie się ucieszą że będzie dalej połączenie a i nie będzie dubla bo będzie jeździł w nocy. I wilk syty, i owca cała!Łukasz pisze: ↑31 paź 2024, 8:27Ursynów ma 6-wagonowe metro co 2 minuty a w nocy cztery linie co pół godziny.Autobus Czerwon pisze:Jest to całkiem zabawne że Miasteczko Wilanów ma w szczycie 22-23 pary kursów tramwajów na godzinę, a w nocy N81 nadal jeździ co godzinę
Btw nocny tramwaj na Wilanów do Muranowskiej co kwadrans, żeby tylko nie dzwonił, mógłby być pewnym atraktorem.

Pytanie, czy za naszego życia?

S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
- AdamKlocusky
- Posty: 721
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Najlepiej uruchomić jako 419 - linia okresowa, bo okresowa (kursować będzie w nocy), a, że formalnie będzie przyspieszona, to nikt różnicy nie zauważy względem 519

Dziś w Stołku krótko o reformie nocnych. W dużym skrócie:
ZTM widzi konkurencję (Ubery)
Projekt w tym roku po przygotowaniu będzie poddany konsultacjom przez pasażerów
Niekoniecznie nocne muszą spotykać się na Centralnym (mało pociągów, dużo linii, brak miejsca na postój, miejsca wokół Centralnego trudne do znalezienia przez pasażerów).
ZTM widzi konkurencję (Ubery)
Projekt w tym roku po przygotowaniu będzie poddany konsultacjom przez pasażerów
Niekoniecznie nocne muszą spotykać się na Centralnym (mało pociągów, dużo linii, brak miejsca na postój, miejsca wokół Centralnego trudne do znalezienia przez pasażerów).
-
- Posty: 4456
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
A po co konsultacje, skoro z góry wiadomo że każdy chce mieć bezpośrednią linię najlepiej do wszystkich miejsc w których bywa w nocy średnio raz na 2 lata? Może w ogóle od razu najlepiej urządzić referendum lub głosowanie - linie liczbą głosów nie zostaną uruchomione:D
ZTM widzi konkurencję w Uber? Za Ubiera trzeba zapłacić. A jak to wygląda z biletami w nocnych? Ciekawe jaki procent w imprezowe nocy je posiada?
W artykule jest właśnie nowa, że dzięki takiej konkurencji miasto oszczędza na nocnych kursach w Sylwestra.
W artykule jest właśnie nowa, że dzięki takiej konkurencji miasto oszczędza na nocnych kursach w Sylwestra.